Pitää nyt kokeilla näitäkin kiitokset vaan Amalialle haasteesta


Olen valittu, yksi miljoonasta .
Tässä tietoa työstäni, mielihaluistani ja haaveistani.


Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

1. kotiavustajan hommaa tein puolen vuoden pätkän ammattikoulusta valmistuttuani (parturi-kampaaja) . Homma oli erittäin mielenkiintoista varsinkin kun minulla ei juurikaan ollut kokemusta ruuanlaitosta jne Hymy nooh kännykät oli silloin jo olemassa ja aina löytyi joku ratkaisu vaikka asiakkaan pöydällä saattoi olla odottamassa iso perkaamaton hauki tms.

2. Lieksassa hetken aikaa asuessani olin puoli vuotta töissä palvelutalossa osastoapulaisena. Vanhustyötä siis jo silloin ja tykkäsinkin työstä kovasti.


3.Sitten olikin pitkä väli etten juuri ollut missään töissä ja pari vuotta välissä tuli koulussakin käytyä niin keväällä 2008 olin kevätlukukauden ajan kouluavustajana. Sekin oli oikein mielenkiintoista puuhaa.

4. Ja viimeisimpänä muttei todellakaan  vähäisimpänä työ Kätsylässä. Kädentaitoneuvojan nimikkeellä 7,5 kk.

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

Amazing race

Salatut Elämät

Metsolat

Kiinteistökauppaa maailmalla


Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

Kauimmaisin ensin eli Lanzarotella keväällä 2004 viikko

Tallinnassa useita kertoja

Härmässä on tullut nyt parina kesänä käytyä ja mennään nytkin Elokuussa

Ja toki reissut tuonne itä-Suomeen :)


 

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:

Oma blogi, Facebook, Leikkausfoorumi ja monet muut blogit joissa tulee käytyä päivittäin.


Neljä lemppariruokaani ovat:

Jaa a kaikenlaista tulee kyllä syötyä mut viime aikoina salaatit ja kanaruuat on vieneet voiton


Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:

hmm. Jossain kaukana ihanalla matkalla......

Lahdessa hyvän ystävän luona

Itä-Suomessa mökkeilemässä

ja ihan mukavaa on kyllä kotonakin olla.




Heitän tämän haasteen juuri sinulle, siis sinulle.
Sinut on poimittu "miljoonien" joukosta !
Toivottavasti otat kopin : )
Tee siis näin. Kopioi edellinen. Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.Haasta meemiin mukaan neljä blogiystävääsi.

Minä en haasta sen kummemmin ketään ottakoon jos joku tahtoo :)